Dagens Dagbok – Lördagen den 19 september 2009 – Morgonen + Förmiddagen. (Med fem fotografier).

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn. Borzko hade gått upp klockan halvfem, och åkt i väg för att jobba. Och Jimmy sov.

 

Vid halvtiotiden sen så gav jag mig iväg ut på en promenad. Strålande sol och klarblå himmel. Lite svalt först, men sen så blev det nästan sommarvärme.

 

Jag gick lite runt omkring nere vid sjön Magelungen. Cirka en timmes promenad blev det ungefär. Sen så gick jag till centrum.

 

Var hos Frisörimperiet och bokade tid till min frisör Melek. Jag ska dit på torsdag eftermiddag.


Sen så var jag på Hemköp och hämtade ut två paket. Ett var från Webhallen med extra batteri, extra laddare, plus billaddare, allt till min mobil. Det andra paketet var från Bloggbok, med en tryckt bok av en bit av min blogg.

 

Kom hem vid elvatiden igen. Jimmy hade precis vaknat och gått upp då. Han åt frukost, och jag åt lite lätt och tidig lunch med honom. Varsin fika blev det så klart också.

 

Sen så köpte vi biobiljetter via nätet till mig, Borzko, och Jimmy. Vi ska se ”Flickan som lekte med elden” på Heron City, klockan sex i kväll.

 

Här är fem fotografier från förmiddagens promenad.

 



Kommentarer
Postat av: A

du kommer också att missa höstdepressionen om det här vädret fortsätter ;-)

2009-09-19 @ 20:57:04
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> A: Hahaha! Nej, det verkar inte bättre! ;-D

2009-09-19 @ 21:19:18
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Fina bilder! Vad roligt rutig himlen är på flera av dem :-)

2009-09-19 @ 22:16:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Och, ja, jag tänkte också på det! Men faktiskt inte när jag tog korten, utan när jag kom hem och la dom i datorn! :-)

2009-09-19 @ 22:21:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0