Dagens Dagbok – Lördagen den 26 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Jag höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och jag satt också lite med datorn.

 

Jimmy kom hem vid ettiden. Han sov ju hos en kompis i natt. Och sen så hade han varit och besiktigat sin bil i morse, och det gick bra.

 

Borzko kom hem från gymmet, också vid ettiden.

 

Jimmy satt sen lite vid datorn, och Borzko och jag satt och läste i varsin bok.

 

Vid tvåtiden sen så åt vi en sen lunch, eller om det var en tidig middag.

 

Och sen gjorde vi oss i ordning, och gav oss i väg vid strax efter halvtre.

 

Vi parkerade i det stora parkeringsgaraget under Medborgarplatsen, och så gick vi till Göta Lejon. Stod sen och väntade en liten stund, innan dom släppte in vid kvart över tre.

 

Vi hade helt perfekta platser! Precis i mitten, på rad fem!

 

Halvfyra började det. Första delen höll på i lite drygt en timme. Sen var det paus i cirka tjugo minuter. Och sen höll andra delen på också i lite drygt en timme.

 

Så vid ungefär kvart över sex så var det slut. Vi gick då bort och hämtade bilen. Och så skjutsade vi Jimmy hem till en kompis först. Och sen åkte Borzko och jag hem till Farsta.

 

Stannade till i Centrum och köpte lite gott att äta med oss hem.

 

(Skriver om Buddy Holly – The Musical i ett separat inlägg).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0