Dagens Dagbok – Måndagen den 14 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var ledig i dag på grund av arbetsbrist.

 

Var bara hemma en kort stund, och sen så åkte både Jimmy och jag iväg i bilen. Åkte hem till en jobbarkompis till mig, som behövde hjälp med deras dator.

 

Jimmy hjälpte till att fixa några saker i deras dator. Och sen så fikade vi och pratade en stund. Efter ungefär en och en halv timme så åkte vi hem igen.

 

När vi kom hem så åt vi middag.

 

Efter det så la jag mig en halvtimme på spikmattan. Lyssnade lite på en ljudbok under tiden.

 

Höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0