Dagens Dagbok – Måndagen den 21 september 2009 – Kvällen.

 

Kom fram till kören vid halvsextiden. Sen så satt jag och väntade på att det skulle börja i en timme. Träffade på en gammal kompis som jag satt och pratade med under tiden. Min syster var inte med i dag, för hon hade förhinder.

 

Sen så började ”prova-på-mötet” klockan halvsju. Den här gången var ju mest till för nya medlemmar, men det var en hel del ”gamla” medlemmar där också. Mycket information, mycket teknik, och lite sång, var det i dag.


Slut kvart i åtta, och då gick jag till tunnelbanan och åkte hem. Kom hem vid halvniotiden, och Borzko kom nästan samtidigt hem från jobbet.

 

Borzko åt middag, och jag drack en kopp te, och vi hade en pratstund. Sen så duschade Borzko och gjorde sig i ordning. Och jag satte mig med datorn.

 

(Här är en länk till ett inlägg som jag bloggade tidigare i dag, med länkar till "Kör för alla!":s hemsida, och till min kategori "Kör för alla!" här i bloggen, med massor med videos och fotografier.)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0