Dagens Dagbok – Måndagen den 7 september 2009 – Eftermiddagen.

 

När jag hade jobbat över en timme, som jag skrev om i förra inlägget, så åkte jag från jobbet vid tretiden.

 

Åkte till Farsta, men inte hem, utan till centrum. Där gick jag till Torget, och så köpte jag en bukett blommor till min mamma och pappa.

 

Sen åkte jag hem till dom, och gav dom blommorna. Det var för att dom har bott i sin lägenhet här i Farsta i precis ett halvår i dag.

 

Hämtade hem min lilla dammsugare också, som dom har lånat ett tag.

 

Sen åkte jag hem. Och när jag kom hem så var Borzko hemma. Han hade haft sin veckans lediga dag i dag. Han hade bland annat varit i stan i ett ärende. Och han hade också fixat lite grejer här hemma.

 

Vi åt sen middag vid fyratiden. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Och satt lite med datorn också.

 



Kommentarer
Postat av: Hanna W

Ett tips för att få dina blogginlägg lite mer flytande är att ta bort alla onödiga "så". Du borde kunna ta bort ungefär 90 % av alla dina "så". Texten blir lite hackig på grund av det. Ett tips bara!

2009-09-07 @ 18:23:40
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Hanna W: Okej.

2009-09-07 @ 18:27:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh vilken gullig dotter dina föräldrar har i dag Bim!

Kram Jennie

2009-09-07 @ 20:16:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jennie: Tack ska du ha! Det var gulligt sagt av dig! Men jag tycker att det är så himla roligt att dom har flyttat hit, så jag ville visa det lite! :-) Kram!

2009-09-07 @ 20:20:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag räknar till knappt 3 SÅ i detta inlägg, SÅ det är ingenting som jag stör mig på iaf :P hehe. Bim, har du läst boken SÅRAD förresten? :)

2009-09-07 @ 20:55:12
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Okej! Alla är vi olika! En del stör sig mycket på allt möjligt i min blogg! Och andra stör sig inte på någonting! ;-)



Skojar du med mig? Var det ett skämt, ifall jag blev SÅRAD av den tidigare kommentaren? ;-) För jag hittar ingen bok, varken på Adlibris eller Bokus, som heter SÅRAD.

2009-09-07 @ 21:00:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0