Dagens Dagbok – Onsdagen den 23 september 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

 

Direkt efter jobbet så åkte jag till Västberga, för att så småningom möta upp Jenny när hon slutade sitt jobb på McDonalds.

 

Men jag var lite för tidig, så jag gick till Coop Forum, strax bredvid, och shoppade lite. Jag köpte en ny vattenkokare, och även en hel del matvaror.

 

När Jenny sen slutade, så mötte jag upp med henne. Vi åt middag där innan vi åkte iväg. Jag åt en McFish och mozzarellasticks. En glass och en fika blev det också.

 

Sen så åkte vi hem till Jenny i Tumba. Vi fikade och satt och pratade. Och Jenny gjorde sig i ordning, eftersom hon skulle ut på kvällen.

 

Jocke kom sen hem från jobbet, och vi pratade också lite. Han hjälpte sen Jenny och mig att packa in alla dom fällstolarna som dom hade lånat av oss. Och även resväskan som Jenny hade till Turkiet.

 

Jenny och jag åkte sen till en kollega till mig i Huddinge, där jag hämtade fler stolar, som hon hade lånat av mig. Lämnade också av en begagnad dvd som hon fick av mig.

 

Vi åkte sen förbi Farsta, lämnade av allting, och så åkte Jimmy med oss. Jimmy och jag skjutsade sen Jenny hem till en kompis till henne på Kungsholmen. Släppte henne där, och så åkte jag och Jimmy hem till Farsta igen.

 

När vi kom hem, så satte jag mig och tittade på Idol, som jag hade satt på inspelning. Och efter det så var det sängdags.

 


 

Borzko hade en ledig dag, och hade hjälpt Jimmy med att lämna hans bil på verkstad. Nu är dom sista två felen fixade, av dom fem felen som han hade. Mycket pengar har han lagt ut nu… Så nu får vi verkligen hoppas att bilen klarar besiktningen på lördag, och att han inte får fler fel på ett tag…

 

På kvällen sen så var Borzko på fotbollsmatch på Söderstadion.

 

(Fotografier från eftermiddagen och kvällen kommer i ett senare inlägg).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0