Dagens Dagbok – Onsdagen den 30 september 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Parkerade bara bilen och sen så gick jag en sväng till centrum. Gick runt och tittade lite på kläder och skor. Köpte ett par låga boots på Din Sko för 500:-. Bild kommer i ett separat inlägg.

 

Sen så gick jag hem och höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans.

 

När vi var klara sen så stack vi båda två iväg i Jimmys bil. Först så åkte vi bara ner till centrum. Där köpte jag en skinnjacka till Borzko som jag hade sett när jag var i centrum tidigare. Jackan är i fuskskinn och kostade 600:- på Cubus. Bild kommer senare.

 

Sen så åkte vi till Media Markt i Heron City i Kungens Kurva. Där köpte sig Jimmy en ny dator. Det blev en stationär dator den här gången. En skärm köpte han också.

 

När vi kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt, och jag satt också lite med datorn. Jimmy fixade med sin nya dator.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden.


Jag satte mig och tittade på ”Idol” klockan åtta.

 

(Bilder från dagen kommer i ett separat inlägg).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0