Dagens Dagbok – Tisdagen den 1 september 2009 – Jobbet.

 

Eftersom jag fortfarande inte har någon riktigt ordentlig blogglust så länkar jag bara i dag till min jobbarkompis Snurrans blogg Filojokus Funderingar. Jag tycker att hon skriver så himla bra om jobbet.

 

Jag kan väl bara tillägga att vi i dag serverade fiskgratäng med ost- och broccolisås, med kokt potatis. Vi hade även lite rester som vi serverade, och det var fiskpanetter, kokt ris, och pyttipanna.

 

Och den goda kakan som alla andra åt i går på fikarasten, när jag pratade med polisen… det fanns kvar av den i dag också, så jag tog två bitar i dag! :-)

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tur att det fanns kvar av kakan!



Kan tänka mig att du har lite "bloggtorka" efter så många år av dagboksbloggande, du kanske helt enkelt har tröttnat. Kanske hittat något annat som ger samma. Vi utvecklas och går vidare i trappsteg hela livet.

2009-09-02 @ 07:37:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Njae, jag tror inte att jag har tröttnat. Små svackor har jag fått förut också. Men vi får väl se...

2009-09-02 @ 18:40:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0