Dagens Dagbok – Tisdagen den 29 september 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

 

Direkt efter jobbet så åkte jag hem till min mamma och hämtade upp henne. Sen så åkte vi två till IKEA, där vi mötte upp med Jenny. Vi tog en fika först i caféet vid ingången. Sen så gick vi runt hela varuhuset och tittade på massor, och plockade också ihop det vi skulle ha.

 

Vi gick sen upp till restaurangen, och så bjöd min mamma på middag där. Jag åt en vegetarisk rätt. Fikade gjorde vi sen efteråt också.

 

Sen så gick vi ner till kassorna och betalade våra saker. Jag köpte bara två nya sänglampor plus två flaskor handkräm. Och så betalade jag två saker till Jenny.

 

Vi åkte sen till Tumba. Jocke var hemma när vi kom. Vi fikade och pratade en stund. Och sen så åkte mamma och jag hem till Farsta vid sjutiden. Släppte av mamma först, och sen så åkte jag hem.

 

När jag kom hem så tittade jag på Idol, och satt lite med datorn, och höll på och fixade med lite här hemma.

 

Jimmy träffade några kompisar efter jobbet, och kom hem vid halvniotiden. Borzko jobbade sent och kom hem vid halvniotiden.

 

(Några bilder från dagen kommer i ett separat inlägg).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0