Dagens Dagbok – Tisdagen den 8 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade haft en ledig dag även i dag.

 

Jag hade haft Jimmys bil till jobbet i dag, och när jag kom hem så åkte Borzko iväg med den direkt. Han åkte till en kompis till honom som skulle hjälpa till att fixa någonting med avgasreningen på Jimmys bil.

 

Jag hade fått sms från Phone House om att min mobil var klar för uthämtning, så jag gick till centrum och hämtade ut den. Hämtade också ut ett paket på Hemköp med en jacka i som jag hade skickat efter från H&M. Sen så blev det även lite shopping på Åhléns och på Apoteket.

 

När jag kom hem igen så höll jag på här hemma och fixade med diverse hushållsbestyr. Satt också lite med datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0