Dagens Dagbok – Tisdagen den 8 september 2009 – Kvällen.

 

Borzko kom sen hem vid halvsjutiden, från fixandet med Jimmys bil. Och Jimmy kom hem från jobbet vid sjutiden. Dom åt då middag tillsammans, och jag, som hade ätit middag vid femtiden, tog en fika och en pratstund med dom.

 

Borzko stack sen iväg till jobbet, för att hämta hem sin lastbil, inför morgondagens jobb.

 

När Jimmy var klar sen, så satte sig han hos mig i köket, och hjälpte mig att göra i ordning min Nokia N97. Och det strulade ju lite som vanligt, så det tog ganska så lång tid.

 

Spelade in IDOL, och när vi sen var klara med min telefon, så tittade jag på det. Några bra i kväll var det. Jon, Jenny, och Durna var dom som jag kommer ihåg nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0