Dagens Dagbok – Torsdagen den 10 september 2009 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier).

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag på grund av arbetsbrist. Vi stack sen iväg båda två direkt och hämtade upp mina föräldrar, och sen så åkte vi alla fyra till IKEA i Kungens Kurva.

 

Vi gick först runt och plockade ihop det vi skulle handla. Jag handlade bara en badrumshylla. Mamma och pappa handlade bland annat en lampa, tallrikar, och galgar.

 

Vi tittade också på soffor, eftersom Borzko och jag ska köpa ny soffa till vardagsrummet.


Sen så gick vi upp till restaurangen och åt middag. Och en fika efteråt blev det också.

 

 

Jag åt laxfilé med grönsaksmedaljonger, morotsmix, och dill&gräslökssås.

 

 

Sen så åkte vi hem till Farsta igen. Vi släppte av mina föräldrar hemma hos dom, och sen så åkte Jimmy och jag hem.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0