Det har varit en bra helg! :-D


Det har varit en väldigt bra helg tycker jag. Och det är många saker som har gjort den bra. Här är några av dom:

- Jag har umgåtts mycket med både Borzko och Jimmy.

- Och även mysigt umgänge med mina föräldrar.

- Bra väder har det varit. Jätteskönt på lördagen, och bra även på söndagen.

- Restaurangbesök på lördagen med god mat och trevligt sällskap.

- Två bra filmer har jag sett, en med både Borzko och Jimmy, och en med bara Borzko.

- Sommarkrysset såg jag också, med bland annat favoriterna Europe.

- Läst ut en bok, och läst ut hälften av en annan bok.

- En tvåtimmarspromenad på lördagen och en entimmarspromenad på söndagen.

- Fotograferat några bilder.

- Ätit en massa gott under hela helgen.

- Pratat massor i telefon med Jenny.

Ja, det där är bara några exempel på sånt som har gjort min helg till en bra helg. Jag kan bara komma på en enda sak som skulle kunnat ha gjort min helg ännu bättre, och det är att jag hade träffat Jenny i helgen.



Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

ow, men vi ses snart mamsi. PUSS PUSS

2009-09-06 @ 18:03:09
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Ja, det gör vi! Längtar alltid efter dig, det vet du! PUSS, PUSS! <3<3<3

2009-09-06 @ 18:08:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0