Några tankar i dag också...


Först så vill jag bara tacka er alla som har skrivit tips, råd, och snälla kommentarer till mig i inlägget: "Vad kan det vara?!?". Ni ska veta att jag uppskattar det verkligen och blir jätteglad över era ord. Dom värmer mig och gör mig rörd. Dom negativa kommentarer som jag ibland får, glömmer jag ju lätt bort i såna här lägen. Tack! Och kram!



Tänk att halva september har gått nu. Vart tog den halva månaden vägen? Så himla fort den har försvunnit. Och inte har det ens blivit höst ännu. Rena sommaren ute fortfarande. Jag har inte ens känt den allra minsta släng av höstdepression än, och det är nog tack vare vädret.



Är trött både på Blogg.se och på Facebook just nu... Båda två har strulat nu för mig i kväll... Och i går kväll... Det är så tröttsamt när allt är så seeeegt och kommentarer och inlägg försvinner både i bloggen och på Fejan...



Kommentarer
Postat av: storstadsflickan

storstadsflickan tycker att de känns som sommaren precis tog slut men det är ju faktiskt snart två månader sen

2009-09-15 @ 22:36:54
URL: http://storstadsflickaan.webblogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Storstadsflickan: Jag håller nog faktiskt med dig! ;-)

2009-09-16 @ 17:02:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0