Samma i dag ungefär...


Tack igen alla ni som har gett mig råd, tips, och uppmuntran i mitt inlägg om mina magsmärtor. Jag har fått 22 kommentarer på det inlägget, och det är inte ofta som jag får det precis! ;-)

Så då ska jag väl berätta för er hur läget är i dag...

Natten var lugn. Jag hade inte ont i natt, sov skönt hela natten, utan att vakna av smärtor. (Blev väckt av Jenny två gånger däremot! ;-D)

Hela dagen i dag har varit som hela dagen i går. Jag har molande smärtor både fram och bak. Känns som ett hårt åtdraget brett band runt kroppen. Eller som molande mensvärkar eller lindriga förvärkar.

Men det har inte blivit värre än i går, men inte heller bättre...

Och jag ringde faktiskt till min gynekolog i dag för att boka en tid. Fast jag fick inte tid förrän om åtta dagar... På torsdag i nästa vecka ska jag dit...

Så blir det inte värre än såhär, så avvaktar jag tills dess. Och blir det sämre, då får jag väl vända mig någon annanstans.



Kommentarer
Postat av: anna

åk till gynakuten.. du ska inte känna som du gör och det är troligtvis något som inte står rätt till.. och det behöver ju inte vara farligt! men det kan vara skönt att få veta.

2009-09-16 @ 19:28:22
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Tack för dina ord. Men jag avvaktar.

2009-09-16 @ 19:46:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Skönt att det ändå inte har blivit värre - men det kunde gott ha fått blivit bättre istället :-/

2009-09-16 @ 19:54:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Precis... Så jag får väl vara både glad... och ledsen... ;-/

2009-09-16 @ 20:06:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Skrutt att du inte kunde få tidigare tid än 8 dagar. Hoppas du var på och beskrev hur du kände igår natt! Frösök att koma till vårdcentralen att kolla sänkan för den blir hög om det är en infektion av något slag!

Ta hand om dig!

2009-09-16 @ 20:40:58
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, liiiite besviken blev jag att inte få förrän om åtta dagar. Och jag beskrev faktiskt ändå riktigt ordentligt hur natten var.

Tack för att du bryr dig.

2009-09-16 @ 20:54:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Cristina Ahlström

gu sikken lång väntetid....hoppas du står ut & hoppas att det inte blir värre!

2009-09-17 @ 19:39:25
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Cristina Ahlström: Ja, lite långt faktiskt... Men tiden får väl ändå rätt så fort...

2009-09-17 @ 19:50:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0