Veckans Planer - Vecka 37.


Veckans Planer - Vecka 37.

Jag, som nästan aldrig brukar ha någonting planerat i veckorna, har den här veckan massor med planer:


(Måndag, 7/9:)
(- Borzko har ledig dag.)
(- Jobba över en timme med mellanmålet.)
(- Uppvakta mamma och pappa med blommor, på halvårsdagen + hämta hem min lilla dammsugare.)

Tisdag, 8/9:
- Borzko har ledig dag.
- Åka i Jimmys bil till jobbet. Hem direkt sen för att lämna bilen till Borzko, som sen ska åka till en verkstad och fixa en grej på bilen, någonting med avgasreningen.
- Kanske gå ut på en promenad.
- Titta på första avsnittet av "Idol".

Onsdag, 9/9:
- Åka i Jimmys bil till jobbet i dag också. Direkt efter jobbet ska jag sen till en annan verkstad än den Borzko ska till på tisdagen, och fixa däck och framvagnsinställning. Kommer ta cirka en och en halv timme, så det blir väl ett café, och en bok med, eller en promenad där omkring.
- Titta på andra avnittet av "Idol".
- Titta på tredje avsnittet av "True Blood".

Torsdag, 10/9:
- Åka och hämta upp mina föräldrar direkt efter jobbet, och sen åker vi alla tre till IKEA i Kungens Kurva för lite shopping. Det blir middag där också.
- Titta på tredje avsnittet av "Idol".

Fredag, 11/9:
- Ledig dag! Kompensationsledighet för 6 juni. Ska träffa Jenny och ha en heldag med henne. Kanske bio, shopping, lunch, fika, promenad, i stan.
- Titta på fjärde avsnittet av "Idol".
- Titta på första avsnittet av "Kändisdjungeln".

Lördag, 12/9:
- Förmodligen fira min systerdotter Marias 25-årsdag.
- Titta på andra avsnittet av "Kändisdjungeln".
- Titta på en dvd-film.

Söndag, 13/9:
- Min syster och jag ska bjuda vår mamma på restaurangbesök och promenad ute på Djurgården, vår 80-årspresent till henne.
- Titta på tredje avsnittet av "Kändisdjungeln".



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aa jävlar bimman vilka planer du smidi. Låter som en fullspäckad vecka med alla tv-program :o

Låter som att du har asperger light.. Med tanke på alla fasta rutiner, osociala beteende, all statistik som du publicerar på bloggen osv...

2009-09-08 @ 15:41:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Varför läser du min blogg om du stör dig så mycket på den?

2009-09-08 @ 16:01:25
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: DELANIE

Om du inte läst Snabba cash eller låt den rätta komma in. Så gör det. Låt den rätta komma in finns på film. Om du inte sett den så se den. Snabba cash kommer ut snart också på bio!



2009-09-09 @ 22:44:49
URL: http://www.metrobloggen.se/delanie
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> DELANIE: Jag har läst båda böckerna, och även sett filmen. ;-) Boken Låt Den Rätte Komma In tyckte jag var superbra. Och filmen var faktiskt nästan lika bra. Boken Snabba Cash var också bra. Och jag kan nog tänka mig att se den filmen också. Men tack ändå för tipsen. Och ge mig gärna fler. :-D

2009-09-10 @ 18:54:52
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0