Dagens Dagbok – Fredagen den 16 april 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. Veckostädningen hade han tagit hand om, även den här veckan. Han hade kaffe klart när jag kom hem, så det blev en fika och en pratstund då. Och så hade han köpt tulpaner till mig! :-D



Höll sen på och plockade och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma en stund. Satt lite med datorn också.


Sen så gick både Borzko och jag iväg en sväng till centrum. Jag skickade iväg boken till vinnaren i min tävling här i bloggen först.


Och sen så handlade vi lite matvaror också.


Fina blommor på vägen hem.



När vi kom hem så åt vi middag tillsammans. Jimmy skulle jobba rätt så sent i dag, så vi väntade inte på honom. Och Jenny jobbar ända tills klockan elva.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Åh vilka fina blombilder! Ha en skön helg nu! kram

2010-04-16 @ 18:28:18
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Josefin

Vad gulligt av honom :-)



Vilka fina blommor, här dröjer det ett tag innan blommorna kommer fram med tanke på att det är en hel del snö kvar.



Ha en bra helg!



Kramar

2010-04-16 @ 18:51:54
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, fint både ute och inne! :-)

Ha en skön helg du också! :-D

Kram!

2010-04-16 @ 19:07:32
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, han är himla gullig ibland faktiskt! ;-D



Här är nästan ingen snö kvar, bara lite på vissa ställen.



Ha en skön helg du också!



Kram!



:-)

2010-04-16 @ 19:08:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din man verkar vara riktigt bra! Han köper ofta blommor till dig/plockar blommor.



Sen sköter han städningen helt själv ofta, det uppskattar jag mkt ;)

2010-04-17 @ 10:59:40
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Min man ÄR riktigt bra! Visst har han självklart fel och brister, som jag, och alla andra. Men jag är väldigt nöjd med honom! ;-D

2010-04-17 @ 11:50:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0