Dagens Dagbok – Fredagen den 23 april 2010 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon var ledig i dag på dagen, eftersom hon skulle jobba ett nattpass i natt.


Vi gick sen båda två till Centrum där vi skiljdes åt. Hon åkte in mot stan för att hon där skulle möta upp med några vänner, och sen så skulle hon åka direkt till jobbet därifrån.


Jag gick till Torget och köpte en bukett tulpaner.



Och sen så gick jag hem till min mamma och pappa för att fika.


Satt sen där i ungefär en och en halv timme och fikade och pratade.



Mamma har köpt nya glasögon.



På vägen hem så gick jag till Hemköp och handlade lite matvaror och lite gott att äta till kvällen.


När jag kom hem så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden, och då åt vi middag tillsammans.




Kommentarer
Postat av: annebelle

Snygga glasögon. Jag har fått läsglasögon, mitt andra par, men jag är värdelös på att använda dem. De ligger alltid i fodralet. :(

2010-04-23 @ 21:41:32
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Om dom ligger i fodralet så kanske du faktiskt inte egentligen behöver dom så mycket!? ;-)



Själv har jag ju progressiva. Ser jättedåligt både på nära och långt håll. Kan inte gå en meter utan glasögon...

2010-04-23 @ 23:01:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: annebelle

Jo, jag behöver dem. När jag väl sätter på mig dem så ser jag plötsligt texten jättebra. Men jag blir liksom yr när jag tittar upp. Bara en vanesak, men det är svårt att byta vanor...trist att se dåligt.

2010-04-24 @ 21:33:53
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Annebelle: Men du kanske skulle ha progressiva glasögon då, istället för läsglasögon?

2010-04-24 @ 23:37:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0