Dagens Dagbok – Lördagen den 17 april 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Lördagen började med att jag gick upp vid sjutiden. Borzko och Jimmy gick också upp då, och vi åt frukost och fikade tillsammans. Sen så skjutsade Borzko iväg Jimmy till hans jobb, för Jimmy skulle iväg på en konferens över dagen, och sen skulle dom få middag med dricka till kvällen, så han ville inte ha sin bil med sig.

 

Jag genomgick sen mina morgonbestyr. Och Borzko gjorde detsamma när han kom hem igen. Borzko stack sen iväg med bilen för att hämta sitt säsongskort till Hammarbymatcherna. Och efter det så skulle han åka direkt till Farstahallen för att träna.

 

Jag satte mig med datorn en stund och bloggade lite och läste nyheter. Efter det så höll jag på och fixade lite här hemma med diverse hushållsbestyr.

 

Vid tiotiden så vaknade Jenny och gick upp. Hon åt frukost, vi fikade, och vi satt länge i köket och pratade. Sen gjorde hon sig i ordning för att hon sen senare skulle åka och jobba.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hoppas att du har en härlig lördag, trots att solen lyser med sin frånvaro :)

En superknäpp fråga, men har ofta tänkt på hur man säger Borzkos namn, om man stavar precis som man säger (borsko) :)) helknäppt, jag vet, men ville bara veta hihihi.

Kramis!!

2010-04-17 @ 14:25:53
Postat av: Junitjej

Ha en fortsatt trevlig lördag!

SJälv njuter jag av att vistas i stugan. Här är det underbart att vara.

2010-04-17 @ 16:09:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Jadå! Vi har en mysig lördag! Biobesök på eftermiddagen blev det! :-)



Hans namn uttalas som märket BOSCH plus KO! ;-D

2010-04-17 @ 18:03:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Tack det samma till dig! Ha det så bra i stugan! :-)

2010-04-17 @ 18:04:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Nilla

Härligt att ni haft en mysig em, och äntligen vet jag att man säger Boschko ;)

2010-04-17 @ 22:38:06
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Ja, så slipper du gå och tänka på det! ;-)

2010-04-17 @ 23:52:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0