Dagens Dagbok – Måndagen den 19 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.

 

Sen så tog Borzko bilen och så åkte han hem till sin mamma för att hälsa på.


Jag höll på med diverse hushållsbestyr här hemma. Och jag satt även på balkongen en stund i solen och läste i min bok.

 

Middag åt jag för mig själv vid fyratiden. Och efter det blev det hushållsbestyr en stund, och sen bokläsning igen.

 

 


Kommentarer
Postat av: nina

Kan du inte berätta vad du äter till middag? Man blir så nyfiken! Du säger väldigt sällan vad du äter :(

2010-04-19 @ 19:35:11
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nina: Jag är i en period nu, och som (tyvärr) har varit väldigt lång, när jag inte gillar att laga mat. Så vi äter väldigt ofta mat som jag köper hem från jobbet, snabbmat, hämtmat, helfabrikat och lättlagade halvfabrikat. Så det är nog inte så mycket att skriva om direkt, tycker jag.

2010-04-19 @ 19:55:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det går ju så fort att svänga ihop en lätt pastarätt t.ex? Istället för onyttiga hel och halvfabrikat. Kanske ska börja laga lite mat så kanske lusten kommer efter att du ätit av DIN goda mat ;)

2010-04-20 @ 10:10:48
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Jag börjar igen när jag känner för det.

2010-04-20 @ 14:26:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0