Dagens Dagbok – Måndagen den 5 april 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Och även i dag, på påskledighetens sista dag, så larmade min mobil klockan halvåtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.

 

Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr.

 

Och klockan tio så larmade både Jimmys och Jennys mobiler.

 

Frukost, fika, och en pratstund i köket för oss alla blev det.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag, för tredje dagen i rad.

 

Jag hade ju tänkt mig en promenad i dag, för fjärde dagen i rad, men eftersom det vräkte ner snö utanför fönstren, så ställde jag in promenaden.

 

Höll på och plockade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och sen så satte jag mig och läste i min bok. Lite stunder med datorn blev det också.

 

Jimmy satte sig på sitt rum, framför datorn.

 

Jenny gick och la sig i sängen igen efter frukosten, hon mådde inte så bra i dag heller. Ont i halsen, hostig, förkyld och hängig.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

trist både med snö och förkylningar.. :-/

2010-04-05 @ 15:59:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, men i morgon så är nog snön borta! Och solen kommer åter! Och Jenny är frisk! Och vi har relativt lugnt på jobbet eftersom det är påsklov! Wiieee!!!! :-D

2010-04-05 @ 16:32:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0