Dagens Dagbok – Onsdagen den 28 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem, och hon låg och sov, eftersom hon hade jobbat ett nattpass.

 

Både Borzko och Jimmy var och jobbade, och skulle båda två komma hem sent i kväll.

 

Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma när jag kom hem.

 

Klockan fyra så hade Jenny beställt väckning, och det fick hon förstås.

 

Hon åt sen ”frukost” och jag åt middag. Och vi satt och pratade en stund i köket.

 

Jenny gjorde sig sen i ordning, och vid sextiden så åkte hon iväg till jobbet. Först skulle hon vara med på ett möte på jobbet, och sen så skulle hon jobba ett nattpass i natt igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0