Dagens Dagbok – Söndagen den 18 april 2010 – Kvällen.


Och kvällen blev, som nästan alltid, lugn och skön. Och den tillbringades med, också som nästan alltid, en bok.

 

Jag satt större delen av kvällen och läste i boken ”Arseniktornet” av Anne B. Ragde. Varvade lite med datorstunder ibland.

 

Borzko kom hem vid halvsjutiden från sitt extrajobb i dag. Efter middag och dusch så satt han också och läste i sin bok större delen av kvällen.

 

Jimmy satt på sitt rum framför datorn större delen av kvällen.

 

Och Jenny jobbade eftermiddags- och kvällspass.

 

Måndag i morgon igen…

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Hur länge är det kvar tills du har sommarlov? Det brukar gå ganska snabbt nu på våren. Lite trist att första maj är en lördag (om jag inte minns fel) och nationaldagen är också på en helg.



Jag vet inte om jag skrivit att jag fått tid hos en privat läkare? Nästa tisdag ska jag till en annan stad och besöka läkaren. Jag är nervös att han ska hitta något svårlöst fel, jag tycker verkligen att det är dags för lite glada nyheter snart.



Hoppas att veckan blir bra.



Kramar

2010-04-18 @ 23:46:19
Postat av: Izabella

Hej bim!



Undrar om de böcker Borzko läser är "dina"?

Eller beställer han själv böcker, har ni samma sak?

Rekommenderar du böcker till honom?



/Izabella

2010-04-19 @ 10:50:08
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Jag har faktiskt inte räknat dagarna tills sommarlovet. Men det är ju mindre än hälften kvar. Och mindre än två månader.



Ja, lite trist att både 1 maj och 6 juni är på helger i år...



Håller tummarna för att ditt läkarbesök ska gå bra! Skriv gärna och berätta!



Kram!



2010-04-19 @ 16:54:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Izabella: Borzko läser "mina" böcker. Han beställer inga egna, utan vi har rätt så lika smak. Han väljer aldrig böcker själv, utan ber alltid mig när han vill ha en ny bok att läsa. Oftast ger jag honom deckare, och ibland "vanliga" romaner. Hittills har han gillat allt som jag har gett honom.

2010-04-19 @ 16:56:05
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mindre än två månader kommer säkert att gå snabbt:-)



Snällt av dig att hålla tummarna, jag ska skriva hur det gått när jag varit där.



Kramar

2010-04-19 @ 22:01:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Jag ser fram emot att höra ifrån dig om hur det gick! Lycka till! Kram! :-)

2010-04-20 @ 14:25:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0