Dagens Dagbok – Tisdagen den 6 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jenny var hemma när jag kom hem. Hon hade en ledig dag i dag, och hade sovit större delen av dagen, eftersom hon inte mår riktigt bra.

 

Jag körde sen Jenny först till Centrum, där hon hade några ärenden. Och sen så skjutsade jag henne till jobbet. Men hon skulle inte jobba i dag, utan hon skulle möta upp med folk, och sen vidare på personalfest.

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Vi åt då middag tillsammans, och en fika och en pratstund blev det också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0