Dagens Dagbok – Torsdagen den 1 april 2010 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag till Centrum.


Först gick jag till Coop och köpte en påskstubbe.



Sen gick jag till Torget och köpte två buketter tulpaner med videkvistar.



Och sen så gick jag hem till mamma och pappa för att fika.



Jag kom dit vid tretiden. Jimmy slutade tidigt på jobbet i dag, eftersom det är skärtorsdag, så han kom också till mamma och pappa vid halvfyratiden.


Satt sen där i ungefär en timme och fikade och pratade. Sen så åkte Jimmy och jag hem.


När vi kom hem så åt vi middag tillsammans. Efter det så höll jag på med diverse hushållsbestyr.

 


 


Kommentarer
Postat av: Snurran

vilken fin stubbe och bukett :-)

2010-04-02 @ 15:16:08
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det tyckte faktiskt jag också! Det var därför jag valde dom! ;-D

2010-04-02 @ 20:28:05
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0