Dagens Dagbok – Torsdagen den 22 april 2010 – Jobbet.


I dag på jobbet så började jag också arbetsdagen med att sopa och moppa matsalarna tillsammans med en kollega. Efter det så var jag skalen med en annan kollega, och fixade grönsakerna. Och slutligen så var jag i diskrummet tillsammans med en tredje kollega, och där hade jag hand om diskplock och grovdisk.

 

Vi serverade spaghetti och köttfärssås i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Vår husmor var på kurs i dag. Men resten av arbetsstyrkan var på plats. Utom vår kollega som alltid är ledig på onsdagar, plus varannan torsdag, på grund av fackligt arbete.

 

Det var en mycket aktiv och hektisk dag i dag. Så det var stressigt att hinna med för oss två i diskrummet. Men det mesta gick ändå bra. Och ingenting speciellt hände.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det är önskvärt om du/ni noterar de stressiga dagarna någonstans, skriv gärna vad som orsakade det hela (personalbrist tex.) :-/

2010-04-22 @ 19:33:22
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Okej....

2010-04-22 @ 20:21:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0