Dagens Dagbok – Torsdagen den 29 april 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och sen så gick jag direkt till Centrum och till Frisersalongen Plainer Hair Shop, och till Camilla. Jag blekte massor med slingor, jag färgade ögonfransar och ögonbryn, jag klippte håret, och jag köpte en stylingprodukt. Lite ljusare än förra gången, och inte riktigt lika kort den här gången, blev det.

 

Kom hem vid strax före fem. Väckte då Jenny, som hade sovit hela dagen efter sitt nattpass. Jag åt då middag, och Jenny åt frukost. Och vi satt i köket och pratade en stund. Vid sextiden så kom Jimmy hem från jobbet och gjorde oss sällskap.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0