Dagens Dagbok – Torsdagen den 8 april 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Både Borzko och Jenny var hemma när jag kom hem.

 

Jenny låg och sov, för hon hade jobbat ett nattpass i går natt, och ska även jobba ett i natt också.

 

Borzko hade sin veckans lediga dag från jobbet. Han hade tagit hand om veckostädningen även den här veckan. Och han hade även fixat i ordning min cykel.

 

En fika och en pratstund blev det när jag kom hem. Sen så gick jag ut, för att gå till Centrum för lite shopping.

 

Det var så skönt ute, så jag gick en liten promenad först. Och äntligen så hittade jag årets första tussilago! ;-)

 

 

Efter min lilla promenad så gick jag till Centrum. Först var jag på Apoteket och köpte Essexlotion, B.U.S. – Kropp, och B.U.S. – Ansikte.

 

Efter det gick jag till Kicks, där jag köpte en ny parfym: Hypnose, och även en ny mascara och en kajalpenna.

 

Sen gick jag runt och tittade lite på böcker, skor och kläder. Ett inköp av kläder på H&M blev det. En rutig stor skjorta och en vit topp.

 

(Bilder på det jag shoppade kommer i ett separat inlägg).

 

När jag kom hem igen så höll jag på och plockade, fixade, donade, pulade och grejade med diverse hushållsbestyr.

 

Sen så satte jag mig med datorn i knäet en stund. Borzko satt och läste i sin bok.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Och då åt vi middag tillsammans alla tre.

 

Direkt efter middagen sen så stack Borzko och Jimmy iväg med båda bilarna. Dom skulle till OKQ8 för att byta från dubbdäck till sommardäck.

 

Klockan sex hade Jenny beställt väckning, och det fick hon. Hon gick sen upp och åt ”frukost” och jag tog en fika och en pratstund med henne.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0