Dagens Dagbok – Fredagen den 13 augusti 2010 – Kvällen.


Efter middagen så höll jag på och plockade och fixade lite med diverse hushållsbestyr. Efter det så satte jag mig på balkongen med datorn och boken.

 

Flyttade sen så småningom in från balkongen och in i vardagsrummet.

 

Borzko jobbade sent i dag också, och kom hem vid niotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Vid tiotiden sen så satte vi igång en dvd-film. Även Jimmy var med och tittade i dag. Vi hade tänkt oss att se ”Green Zone”, men när vi satte igång den så fanns det ingen text på den. Jag tycker att det är jobbigt att se då, så då satte vi igång en annan film istället. Det blev ”District 9”. Recension på den kommer som vanligt i ett eget inlägg.

 

Efter filmen blev det en stund med datorn.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0