Dagens Dagbok – Fredagen den 20 augusti 2010 – Kvällen. (Med ett fotografi).


Satte mig sen i vardagsrummet och tittade på avsnitt nio av säsong tre av ”True Blood”.


Efter det så satte jag mig och läste i min bok, ”Vinteräpplen” av Josefine Sundström.

 

 

Jimmy och hans kompis kom hem hit vid sjutiden. Dom hade varit på kompisens föräldrars landställe sedan i går. Jimmy lämnade bara av bilen och sina grejer, duschade och gjorde sig i ordning, och sen så stack dom båda två iväg igen vid åttatiden. Dom skulle vidare och träffa fler kompisar, och sen in till stan för att festa.

 

Vid halvniotiden så kom Borzko hem från jobbet. Ätit middag hade han redan gjort, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Vi satte sen igång en dvd-film vid niotiden. Det blev ”Green Zone”. (Recension kommer som vanligt i ett separat inlägg). Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.

 

Efter filmen så blev det lite bokläsning och lite datortid igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0