Dagens Dagbok – Måndagen den 23 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med arton fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Både Jimmy och Jenny var hemma när jag kom hem. Dom har båda två semester den här veckan.

 

Vi gick direkt iväg till Centrum alla tre. Och så köpte vi presenter till min mamma/deras mormor som fyllde 81 år i dag. Vi köpte en flaska rödvin, en pocketbok, och en bukett blommor.

 

Kom dit vid tretiden. Och sen så satt vi och fikade och pratade i en timme ungefär.

 

Sen vid fyratiden så kom min syster Anette, min systerson Mathias, min systerdotter Maria, och min systerdotterdotter Nova dit.

 

Och då blev det ännu mera fika, ännu mera prat, och en massa lekande och gullande med lilla fina Nova.

 

Vid femtiden så gick vi sen alla sju därifrån. Jenny åkte iväg för att träffa kompisar. Och Jimmy och jag gick hem. När vi två kom hem så åt vi middag.

 

Här är arton fotografier från eftermiddagen:

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

vilken trevlig eftermiddag och fina bilder, speciellt på lilla söta Nova! :-)

2010-08-23 @ 21:53:57
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var en mycket trevlig eftermiddag! Och jag tror att Mamma var väldigt glad och nöjd! Och Nova är helt underbar! <3 :-)

2010-08-23 @ 21:57:26
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0