Dagens Dagbok – Måndagen den 30 augusti 2010 – Eftermiddagen + Kvällen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Sen höll jag på här hemma under eftermiddagen med mina vanliga tre sysslor: diverse hushållsbestyr, bokläsning, och datorsittande.

 

Middag åt jag för mig själv, vid femtiden, eftersom ingen annan skulle äta middag hemma i dag.

 

Sen fortsatte jag som tidigare.

 

Vid sjutiden så kom Jimmy hem. Han hade först jobbat, och sen haft ett möte på jobbet. Middag hade han redan ätit. Men vi tog en fika och ett par mackor ihop, och satt och pratade i köket en stund.

 

 

Jimmy satte sig sen på sitt rum, framför datorn. Och jag fortsatte att läsa i boken ”Bara ett barn” av Malin Persson Giolito, och jag läste också så småningom ut den. (Recensionen kommer på onsdag).

 

Borzko åkte direkt efter jobbet till Söderstadion för att titta på fotbollsmatch med Hammarby. Han kom sen hem vid halvtiotiden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0