Dagens Dagbok – Onsdagen den 11 augusti 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med fem fotografier).


Onsdagen började klockan halvsju med att min mobil larmade. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen åt jag frukost, fikade, och läste lite nyheter i datorn.

 

Borzko hade gått upp klockan halvfem, och Jimmy klockan fem, och åkt iväg till sina respektive jobb.

 

Jenny kom hem från sitt nattpass, vid åttatiden, och hon gick då och la sig direkt för att sova.

 

Jag gick iväg ut på en promenad redan klockan tjugo i nio. Bestämde mig för en långpromenad, ända in till stan i dag.

 

Vid Globen tog jag en paus, för ett toalettbesök, och lite dricka. Sen så fortsatte jag in mot stan.

 

Ganska så exakt två och en halv timme tog det, från Farsta och in till Hötorget.

 

Under vägen så lyssnade jag på två stycken sommarprogram, det från i förrgår och det från i går.

 

Bloggad bild på min promenad, från RunKeeper, finns längre ner i bloggen.

 

Var inne en sväng på Åhléns, och köpte en mascara och en eyeliner.

 

Sen så tog jag tunnelbanan hem till Farsta igen. När jag kom hem så åt jag en liten lätt lunch, och tog en fika.

 

Och sen så satte jag mig på balkongen och började att läsa i en ny bok: ”Ett litet snedsprång” av Denise Rudberg. Varvade lite med datorstunder.

 

Här kommer fem stycken fotografier från stan i dag. Det vimlade av såna här trevligt klädda karlar på stan i dag! ;-D

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

och det gick ju bra för oss i matchen sedan :-D Snygga ben och kul med en liten kilt-kille också! ;-D

2010-08-11 @ 22:12:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jag såg nog hundratals kiltar i dag! Till och med på en del tjejer faktiskt! Men det är ju lite pinsamt att smygfota så där! ;-)

2010-08-11 @ 22:16:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lotten Bergman

Jamenvisst äääääääär de stiliga! Jag såg en kiltkarl som såg ut lite som en skål med grädde. Och så hette han "Pudding"!

2010-08-11 @ 23:35:05
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lotten Bergman: Ja, jag tycker att dom är oerhört stiliga och charmiga! Och faktiskt väldigt manliga och sexiga! ;-D

2010-08-12 @ 08:11:22
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0