Dagens Dagbok – Tisdagen den 24 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Både Jimmy och Jenny var hemma när jag kom hem. Vi satt alla tre och pratade en stund och tog en fika i köket.

 

Sen stack vi iväg till Centrum med bilen. Jag postade ett paket (boken som jag lottade ut). Handlade lite matvaror på Hemköp gjorde jag också.

 

Jimmy och jag skjutsade sen Jenny hem till en vän. Och sen när Jimmy och jag kom hem igen så åt vi middag.

 

 

Efter det så höll jag på med lite diverse hushållsbestyr.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vän? Det är ju pojkvän... :)

2010-08-24 @ 19:48:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: En pojkvän, eller en flickvän, är väl också en vän?!? ;-D

2010-08-24 @ 19:52:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0