Dagens Dagbok – Torsdagen den 26 augusti 2010 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma i dag när jag kom hem. Borzko jobbade. Jimmy träffade en kompis. Och Jenny träffade också en kompis.

 

Gick till Centrum direkt, eftersom jag hade ett ärende dit.

 

Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn för att göra lite jobb. Satt och skrev in våra nya scheman, gjorde uppställningar, och skrev sen ut dom.

 

 

När jag var klar med det så åt jag middag i min ensamhet, eller rättare sagt i sällskap av min dator.

 

Och sen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Men OJ vad du har joobat! Vad duktig du är :-D Fast det är kanske skönt att slippa jobb med det i helgen

2010-08-26 @ 21:22:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag tyckte att det var skönare att få det gjort. Det tog två timmar ungefär. :-)

2010-08-26 @ 22:03:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0