Jag älskar verkligen "reklamen"/informationen från IQ!


Ja, jag älskar verkligen reklamen/informationen/upplysningsfilmerna från IQ. Dom är så otroligt bra gjorda. Och hur många gånger som jag än ser dom, så blir jag lika berörd varje gång...



Den här går ju på teve just nu, och jag får tårar i ögonen på slutet varje gång som jag ser den...





Den här har jag lagt in förut, men den är ju bara så otroligt bra gjord... Och så hemsk...





Och här några till fler bra filmer...







IQ:s hemsida.



Kommentarer
Postat av: S

Jag håller med, blir också lika berörd varje gång... Ibland kan det vara så hemskt med alkoholens effekter!

2010-12-05 @ 11:57:08
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> S: Ja, jag tror verkligen att filmerna fyller sin funktion. Många blir nog berörda. Och förhoppningsvis kanske den får några att tänka till lite.



Alkohol kan vara så fruktansvärt...

2010-12-05 @ 12:02:16
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker det är bra att du står emot alkohol!

Och jag gillar din blogg, har precis också börjat äta kött efter två år utan kött från gris och nöt, det funkar bra faktiskt =)

2010-12-05 @ 17:53:57
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Louise: Ja, jag blir mer och mer negativ mot alkohol för varje år som går... :-/



Kul att du gillar bloggen! Hoppas du hänger kvar här! :-)

2010-12-05 @ 19:31:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0