"Knight And Day" - 2010 - Film - Dvd



"Knight And Day" - 2010 - Genre: Action, Komedi, Thriller, Äventyr

"När småstadstjejen June träffar en gåtfull främling tror hon sig ha hittat sina drömmars man. Snart inser hon att han är en jagad hemlig agent och hon dras med på en världsomfattande vansinnesjakt. Alltmedan kulor och gnistor viner om vartannat försöker June avgöra om hennes ädle riddare är en farlig förrädare eller hennes livs kärlek."

(Kopierat från Lovefilm)

En riktigt härlig klassisk actionkomedi! Spännande, rolig och helt orealistisk! Jag har ju alltid gillat både Tom Cruise och Cameron Diaz, och dom gjorde mig verkligen inte besviken. Kan helt klart rekommendera filmen för två timmars skön underhållning. :-D

Betyg: 4 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, har den kommit ut på dvd nu :) Kanon, den måste jag hyra :)

2010-12-19 @ 11:53:21
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Linda: Enligt Lovefilms uppgifter så kom den på dvd den 8 december. Vår version hade vi laddat ner.

2010-12-19 @ 12:40:53
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi såg den igår. Och man får ta den för vad det är. Mycket overkliga saker... jag menar... ligga på taket på en skenande bil och skjuta på bilen bakom utan att på något sätt hålla i sig är ju inte såå verkligt :)



Men jag gillade filmen. Den var bra :)

Ikväll ska vi på bio och se "The next three days". Hoppas att den är bra.

2010-12-21 @ 08:19:27
URL: http://enbititaget.wordpress.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Petra: Ja, bra men orealistisk! Spelar ingen roll i en sån film tycker jag! ;-D



"The Next Three Days" tyckte jag var jättebra! :-D

2010-12-21 @ 15:41:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0