Några av mina Spotify-listor!



Här är en länk till min låtlista: "Bims Låtar - Dagens Låt från Bims Blogg". I den listan ligger just nu sexhundra låtar, och det blir bara fler och fler. Det är alla låtar som jag har lagt in i bloggen, sen i december 2008, till nu, och sen framöver.



Här är en länk till min låtlista: "Bims Favoriter Just Nu - December 2010". I den listan ligger alltid ungefär runt trettiofem låtar, cirka två timmars speltid, med mina mest spelade låtar för tillfället. Den listan ändras lite då och då.



Här är en länk till en liten låtlista som jag gjorde i dag: "Bims Julfavoriter 2010". Jag har lagt in tjugotvå låtar där nu, elva svenska och elva engelska. Några nya och en hel del gamla klassiker. Är det någon som jag har glömt? Tipsa mig gärna om fler låtar att lägga in där!

Sen har jag ju lite andra listor som jag lyssnar en hel del på:

"Jay Smith - Von Benzo".

"Så mycket bättre".

"Idol 2010".

"Peter LeMarc".

"Super" by Jimmy Kullen Kullen.

"Jenny Kullin" by Jenny Kullin.

Och sen ytterligare nitton stycken listor!

Titta gärna in i min Spotify! Och subscriba gärna till mina listor!

Och tipsa mig om era favoritlistor!



Kommentarer
Postat av: Rasmusmatte

Nu har även jag skaffat Spotify i min minilap. Bra musik du har på dina listor.

2010-12-09 @ 22:27:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Rasmusmatte: Kul! Och Tack! Subscriba gärna om du tycker att dom är bra! :-D

2010-12-10 @ 18:32:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0