Onsdagen den 15 december 2010.


Arbetsdagen i dag blev ungefär som arbetsdagen i går: Sovmorgon, fika, städande i matsalarna, jobb i skalen, jobb i disken med diskplock och grovdisk, jobb med mellanmålet.

Vi fick årets julklapp i dag på jobbet. Två stycken biocheckar var.



Tårta till eftermiddagskaffet fick vi också i dag. Det var Lennart Sundqvist Åkeri, som kör ut vår mat till våra skickningar, som bjöd på tårtan.



Vi serverade kycklingsoppa i dag.

Personalbrist i annexskolan i dag också, så vi fick skicka en kollega dit, vilket då innebar att vi fick personalbrist hos oss.

Men det flöt ändå på bra i dag. Och ingenting speciellt hände.



Åkte direkt hem efter jobbet i dag. Höll sen på med lite diverse hushållsbestyr en stund.

Sen kom Jimmy hit direkt efter jobbet när han slutade. Vi åt då först middag tillsammans, och tog en fika.



Sen så hjälpte Jimmy mig med lite saker i min dator och i min iPhone.

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Och sen strax efteråt så åkte Jimmy hem till sig i Fagersjö.

(Så underbart att ha en egen datorsupport/hacker/datanörd/iPhone-expert till son!) ;-D

Efter att Borzko hade ätit middag, duschat, och gjort sig i ordning, så satte han sig och läste i sin bok.

Jag satte mig också, och delade min tid mellan datorn och boken.



Det blir nog en rätt så tidig sänggång även i kväll. Trött i dag också... Och i morgon kväll så vill jag vara pigg, för då ska vi på Björn Skifs Show i Globen! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0