Smartson - Testpilot - Arlas smaksatta grädde, jordgubb och choklad.


Nu har jag testat Arlas smaksatta grädde, jordgubb och choklad, genom att jag har varit Testpilot hos Smartson. (Se här ett inlägg som jag gjorde om det tidigare, där det också finns länkar).



Så här såg dom ut när jag hade vispat dom.



Jag testade dom tillsammans med Jimmy. Och vi åt grädden tillsammans med vanlig sockerkaka.



Jag tyckte att båda sorterna var mycket goda. Det var precis lagom stark smak på dom båda två. Dom kändes lite mer som mousse än som grädde. Tror att dom båda två kan vara mycket goda att ha som inlägg i tårtor. Men även till vanlig vaniljglass, fruktsallad, bär, pajer, eller precis vad som helst.

Jag kan helt klart rekommendera båda sorterna. Och jag kommer definitivt att köpa dom igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0