Söndagen den 26 december 2010.


Hela dagen har jag bara varit hemma och latat mig.

Jag har läst ut en bok: "Att föda ett barn" av Kristina Sandberg. Sen börjat på en ny bok: "Tom" av M J Walther, och så småningom läst ut även den.

Lite nytta har jag väl också gjort. Lite allmänt hushållsarbete som vanligt, bland annat några maskiner med tvätt.

Vid datorn har jag ju suttit en del också. Och jag har även hållit på lite och fixat med min iPhone. Massor med musik har jag ju självklart lyssnat på också.

Borzko har jobbat extra i dag, och kom hem från jobbet vid halvfemtiden.

Vi tittade på en dvd-film på kvällen: "The Man Who Smiled" - en av dom engelska Wallander-filmerna.

Och vi tittade också på det andra och sista avsnittet av den svenska kriminalserien "Den fördömde" på teve.



Kommentarer
Postat av: Snurran

låter lite som min dag ;-D

2010-12-26 @ 23:27:16
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Skönt med en riktigt slapp dag! ;-D

2010-12-27 @ 09:45:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0