Tisdagen den 14 december 2010.


I går kväll så var jag så trött, så jag gick och la mig redan klockan halv nio... Sov i åtta timmar, och vaknade i alla fall något piggare än i går. Men även i dag så har jag känt mig låg, sur, ledsen, nere, och trött... Egentligen faktiskt helt utan anledning... ;-/



Arbetsdagen började en timme senare i dag, eftersom det är min mellanmålsvecka. Kom alltså till jobbet klockan sju, och började då med att fika. Efter det så städade jag i matsalarna. Sen så gick jag in och jobbade med grönsakerna i skalen. Och under lunchserveringen sen så jobbade jag i disken, och hade då hand om diskplock och grovdisk. Slutligen så jobbade jag en timme med mellanmålet.

Vi serverade fiskpanetter, kokt potatis, och filsås i dag. Och vår salladsbuffé.

Det var personalbrist i vår annexskola i dag, så en av kollegerna fick gå dit och jobba. Och då innebar ju det att det blev personalbrist hos oss. Men med gemensam hjälp så flöt väl det mesta på bra i dag ändå.



Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på med diverse hushållsgöromål här hemma. Middag åt jag för mig själv vid femtiden. Fortsatte sen med mina sysslor.

Så småningom sen så satte jag mig i vardagsrumssoffan, tillsammans med datorn och boken.



Borzko skulle komma hem från jobbet vid åttatiden i dag.

För mig blir det nog rätt så tidigt sänggående i kväll också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0