Torsdagen den 9 december 2010.


I dag var vi fulltalig personalstyrka igen. Och i dag var det en normallång arbetsdag igen.

Jag städade först i matsalarna, sen jobbade jag i skalen, och slutligen så var jag tredjeman i matsalarna.

Vi serverade spaghetti och köttfärssås i dag. Och vår salladsbuffé.

Så här fint var det utanför matsalsfönstret i dag.



Och en sån här fin tårta fick vi till eftermiddagskaffet i dag.





Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Höll sen på här hemma och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr.

Vid halvfyratiden så kom Jimmy hit direkt efter jobbet. Han åt middag med mig och satt och pratade en stund.



När han sen åkte hem till sig, så satte jag mig i vardagsrummet med datorn och boken.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Min tur att länka till dig idag ;-D

2010-12-09 @ 19:43:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Okej! Tack! Ska kolla in det då! :-D

2010-12-09 @ 19:47:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0