Vinnare i IDOL 2010 - Jay Smith! :-D



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Så kul att Jay vann tycker jag! :-)

Tänkte bara fråga, du har inte lust att göra en EFIT-dag snart igen? Vore kul! Brukar gå tillbaka till dom inläggen och titta så det vore roligt med ett nytt! :-D Kram, och jättetrevlig helg och ha en fin tredje advent!

2010-12-11 @ 09:57:50
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Hej! Ja, mycket roligt, och rättvist, att Jay vann!



Oj! Länge sen jag gjorde en EFIT! Den 28 februari 2009 gjorde jag en senast! Nästan två år sen ju!



Ser att nästa är onsdagen den 22 december. Ska fundera på om jag kanske skulle göra en då!



Kul att du gillar dom! Och att du kollar in dom gamla!



Kram tillbaka och ha en trevlig adventshelg du också! :-D



2010-12-11 @ 11:57:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0