Dagens Dagbok – Fredagen den 12 februari 2010 – Kvällen.


I början av kvällen så satt jag läste i en ny (för mig) bok. Det blev den två år gamla boken ”Aldrig fucka upp” av Jens Lapidus.

 

Sen klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade jag på första delen av ”Let´s Dance”, sen komediserien ”Solsidan”, och sen den andra delen av ”Let´s Dance”.

 

När det sen var slut, så återgick jag till mitt bokläsande.

 

Datorstunder då och då blev det förstås också.

 

Och självklart också en massa gott att äta och dricka.

 


 

Borzko åkte upp till Sälen efter jobbet i dag, tillsammans med ett trettiotal jobbarkompisar. Han kommer hem igen på söndag kväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0