Dagens Dagbok – Lördagen den 13 februari 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Efter att jag kom hem från stan, så höll jag på här hemma en stund med diverse hushållsbestyr.

 

Helt själv var jag sen resten av eftermiddagen och hela kvällen. Jenny var med kompisar. Jimmy likaså, fast med sina. Och Borzko var i Sälen med jobbarkompisar.

 

Efter att jag hade ätit middag, så satte jag mig i vardagsrummet och tittade på en film. Det blev den svenska filmen: ”I taket lyser stjärnorna”.

 

Sen så tittade och lyssnade jag förstås på ”Melodifestivalen”.

 

Och efter den så satte jag mig och läste i min bok: ”Aldrig fucka upp” av Jens Lapidus.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Låter som du hade en rätt mysig kväll, trots ensamheten :-) Ha en riktigt skön söndag nu också!

2010-02-14 @ 09:57:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag har absolut ingenting emot att vara ensam någon gång ibland. Tvärtom. Det är faktiskt rätt så skönt. Och med böcker, dator, filmer, och teve, är man ju inte direkt sysslolös.



Ja, jag ska ha en skön söndag! Har planerat att umgås först med mina föräldrar, och sen med mina barn. Och självklart fira ALLA HJÄRTANS DAG.



2010-02-14 @ 10:09:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0