Dagens Dagbok – Lördagen den 20 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, som nästan alltid på lediga dagar. Efter dusch och iordninggörande blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och då gick han upp och genomgick sina morgonbestyr. Efter det så åt vi frukost tillsammans och hade en pratstund.

 

Utanför fönstren så var det fjorton minusgrader och snöstorm… :-/

 

Borzko trotsade vädret och gick iväg till Farstahallen för att träna.


Själv så hade jag inte den endaste lilla lust att trotsa det hemska vädret, så jag bestämde mig för att absolut inte gå utanför dörren i dag.

 

Jag satte igång med lite diverse hushållsbestyr först.

 

Jimmy vaknade och gick upp vid elvatiden. Då åt han frukost och jag tog en fika och en pratstund med honom.

 

Efter hushållsbestyren var gjorda, så satte jag mig och läste i en ny bok. Det blev: ”Panik” av Jeff Abbot.

 

Lite datorstunder blev det förstås också.

 

När Borzko kom hem från gymmet så satte han sig också och läste.

 

Middag åt vi alla tre vid fyratiden. Borzko gick ut i snöstormen igen, och köpte pizzor på vår lokala pizzeria.

 

Sen efter middagen så satte jag igång teven, och så tittade jag på ”Lets Dance” från i går som jag hade spelat in.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0