Dagens Dagbok – Lördagen den 6 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


På morgonen och förmiddagen var jag bara hemma och tog det lugnt. Lite hushållsbestyr blev det förstås. Lite datorsittande också. Och så klart lite bokläsning.


Vid halvettiden så stack sen jag, Borzko och Jimmy iväg med bilen. Ut på Djurgården åkte vi, parkerade, och gick sen till Tyrol på Gröna Lund.


Jag, Jimmy och Jenny gav Borzko showbiljett till Jerry Williams show inklusive middag. Jimmy och jag köpte också biljetter till oss själva. Men Jenny valde att avstå.


Det fanns föreställning klockan tre och klockan nio, och vi hade valt klockan tre. Så ”middagen” blev redan klockan ett.


Vad vi åt kan ses i den här länken. Jag åt det vegetariska alternativet, och Borzko och Jimmy åt kött. Dom drack starköl, och jag drack mineralvatten.


Min förrätt.



Min varmrätt.



Borzko och Jimmy.



Showen var jättebra! Och det kommer ett separat inlägg om den. Fotograferade ingenting, men när det nästan var slut, så kom jag på att jag kanske skulle ta ett kort...



Halvfem var det slut, och klockan fem var vi hemma i Farsta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0