Dagens Dagbok – Onsdagen den 24 februari 2010 – Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och sen så gick jag direkt till Centrum.


Först så var jag på Clas Ohlson och handlade dvd- och cd-skivor.



Köpte också en hållare med krokar till jobbet.


Var sen in en sväng på Åhléns, där jag pratade med en vän som praktiserar där nu.


Efter det gick jag till Hemköp och hämtade ut bokpaket.


Sen gick jag till Torget och köpte en bukett blommor till mina föräldrar.



Och så gick jag hem till dom för att fika och prata en stund.


Satt sen där i cirka en och en halv timme.


På vägen hem så köpte jag ännu en bukett blommor, fast till mig själv den här gången.



Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden, och då åt vi middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.




Kommentarer
Postat av: Anna

vilka fina blommor! köper också en bukett herm då och då, är så trevligt att ha en fin bukett på köksbordet tycker jag.

2010-02-24 @ 22:42:49
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Jag köper nästan varje vecka, både till mig själv, och till min mamma. :-D

2010-02-25 @ 18:18:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0