Dagens Dagbok – Söndagen den 28 februari 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också. Och jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning.

 

Jenny hade gått upp redan klockan halvfem och åkt iväg för att jobba.

 

Borzko gick upp vid niotiden. Och efter hans morgonbestyr så åt vi frukost.

 

När vi sen var klara så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jag fixade lite hushållsbestyr en stund.

 

Sen så satte jag mig och läste i min bok.

 

Jimmy vaknade vid halvtolvtiden och gick då upp. En fika och en pratstund blev det med honom då, när han åt frukost.

 

Fortsatte sen att läsa igen.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han satt sen också och läste i sin bok ett tag.

 

Sen så tog han bilen och åkte hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden.

 

Och sen fortsatte jag att läsa igen.

 

Läste ut boken ”Jag ska bara fixa en grej i köket” av Moa Herngren, som jag började på i fredags.

 

Började sen i boken ”Fallet Vincent Franke” av Christoffer Carlsson, och läste sen också så småningom ut den.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0